Horecatips

Eerste hulp voor een gast met een allergische reactie

Het is een nachtmerriescenario voor elke horecaprofessional: een gast die plotseling een allergische reactie krijgt. In dit artikel vind je tips om snel en goed te handelen.

De Voordelen van Leermeester zijn

De rol van een Leermeester is van onschatbare waarde binnen de horeca. Als ervaren professional draag je bij aan de ontwikkeling van nieuw talent en help je de toekomstige generatie horecamedewerkers hun vaardigheden te perfectioneren.

Top 10 Tips: Goede voorbereiding Kerst en Oud & Nieuw

Tijd gaat sneller dan je denkt. Voor je het weet is het weer Kerst. Regeren is vooruitzien! Start daarom vandaag nog met je voorbereidingen. In dit artikel vind je de top 10 tips voor een goede voorbereiding om je omzet te verhogen en stressloos de feestdagen in te gaan.

Top 10 Tips om Omzet in de Horeca te verhogen

De horecasector is dynamisch en competitief, wat betekent dat ondernemers voortdurend moeten zoeken naar manieren om hun omzet te verhogen en kosten te verlagen. Hier zijn 10 praktische tips die kunnen helpen.

Top 10 tips voor upselling in de horeca

Upselling is een effectieve manier om de gemiddelde besteding per gast te verhogen en daarmee de omzet te stimuleren. In deze horecatip vind je 10 praktische tips en technieken voor horecamedewerkers om upselling succesvol in te zetten.

Tips: Omgaan met agressie in de Horeca

Wat is agressie? En hoe ga je ermee om? In deze horecatips vind je tips om professioneel om te gaan met agressief gedrag van gasten.

Twijfel je over de juiste cursus?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij helpen je de juiste cursus te kiezen!
076 - 52 33 666
of stuur een e-mail naar:


Direct inschrijven
biertje
Cookies

Wij gebruiken cookies op onze website om de gebruikerservaring optimaal te houden.