Horecatips

Tips voor tevreden medewerkers in de Horeca

Horeca is mensenwerk. Je medewerkers hebben het meeste contact met gasten en als medewerkers blij en tevreden zijn, stralen zij dit automatisch uit naar de gast. Bovendien is het verloop onder tevreden medewerkers minder hoog en zijn ze meer betrokken bij je als werkgever én bij elkaar. Lees hier de tips om tevreden medewerkers te hebben en te houden!

Wat zijn de regels voor buiten roken?

We zijn inmiddels gewend om niet te roken binnen bij een horecabedrijf. Maar wat zijn de regels voor roken op een terras? En voor roken tijdens een buitenevenement of -festival? Lees hier de antwoorden.

Hoe voorkom je diefstal door eigen medewerkers?

Zelf snel een pak koffie uit de voorraad pakken omdat thuis de koffie op is? Een gratis drankje weggeven omdat er toevallig vrienden van je in de zaak zitten? Als leidinggevende/eigenaar van de zaak denk je misschien dat zulke dingen moeten kunnen. Maar wat is het effect van dit soort handelingen op je medewerkers?

Wat wil een leerling van zijn leerbedrijf?

Wat willen leerlingen van hun leerbedrijf? Deze vraag werd gesteld aan leerlingen en leermeesters van de drie beste leerbedrijven in de Horeca van 2016: Double Tree by Hilton in Amsterdam, Goed Proeven uit Arnhem en ’t Feithhuis in Groningen.

Tips voor een TOP terras!

Het voorjaar is begonnen en de eerste mooie lentedagen zitten er inmiddels al weer op. De terrassen stromen vol op de momenten dat de zon verschijnt. Met onderstaande terras tips haal je het meeste rendement uit je terras!

10 Tips om een aantrekkelijk leerbedrijf te worden

Hoe word en blijf je een aantrekkelijk leerbedrijf voor leerlingen in de Horeca? En nog veel belangrijker: hoe haal je als leerbedrijf het beste uit je leerling(en)? Lees hier de 10 tips om een aantrekkelijk leerbedrijf te worden en te blijven!

Twijfel je over de juiste cursus?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij helpen je de juiste cursus te kiezen!
076 - 52 33 666
of stuur een e-mail naar:


Direct inschrijven
biertje