Horecatips

De droomgast van ieder horecabedrijf

Met deze tips en tricks ben jij de leukste gast van de avond. Neem deze regels in acht en je avondje uit is een feest – voor jezelf en voor horeca medewerkers. Alles verloopt beter en jij hebt een topavond.

Zo benut je nog dit jaar je opleidingsbudget

Wat wil jij bereiken? Je helpt jezelf of je team vooruit door het opleidingsbudget van je organisatie te benutten. 40% van het opleidingsbudget wordt niet besteed en verdwijnt dus eind december. Doe jezelf en je organisatie niet tekort. Maak nog dit jaar gebruik van het opleidingsbudget!

20 dingen die iedere horecamedewerker herkent

Werken in de Horeca.... Het mooiste vak ter wereld! Én het enige beroep waar je zoveel hilarische uitspraken van en typische situaties met gasten meemaakt. Lees hier 20 dingen die je als horecamedewerker zeker herkent...

Checklist Horecavergunningen

Welke vergunningen heb je nodig in de horeca? Iedereen die een café, lunchroom of restaurant heeft of wil beginnen, moet een aantal verplichte vergunningen aanvragen. Met deze gratis checklist 'horecavergunningen' weet je zeker dat je aan alle eisen voldoet!

NIX Challenge

Wanneer je alcohol schenkt of verkoopt ben je verplicht om bij twijfel de leeftijd van je gast of klant te checken. In de praktijk blijkt het nogal lastig om de leeftijd van een gast of klant goed in te schatten. Check nu hoe goed jij scoort!

Van vakman/-vrouw tot peoplemanager

Het liefst heb je medewerkers die altijd enthousiast zijn en hard werken. Helaas gaat dat niet vanzelf. Als leidinggevende speel je een belangrijke rol om je mensen gemotiveerd te houden. Dit is een van de belangrijkste voorwaarden om het bedrijf te laten groeien. Je hebt tenslotte je medewerkers hard nodig. Ben jij een goede peoplemanager?

Twijfel je over de juiste cursus?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij helpen je de juiste cursus te kiezen!
076 - 52 33 666
of stuur een e-mail naar:


Direct inschrijven
biertje
Cookies

Wij gebruiken cookies op onze website om de gebruikerservaring optimaal te houden.