Toets je Kennis

Vraag 1:

Een bedrijfsleider wil een gast met een ontzegging de toegang weigeren. Welk gespreksmodel moet hij dan gebruiken?


Vraag 2:

Wat mag niet in een supermarkt verkocht worden?


Vraag 3:

Waarin komt de opleiding van de bediening aan de orde?


Vraag 4:

Wanneer is een gebruiksmelding verplicht?


Vraag 5:

Waarom moet tegen ruziemakers altijd met twee of meer personeelsleden opgetreden worden?


Vraag 6:

In een danszaal breekt brand uit. Je belt de brandweer. Welke 2 zaken moet je melden?


Vraag 7:

Wat is kenmerkend voor A-gedrag?


Vraag 8:

Wat is een voorbeeld van D-gedrag?


Vraag 9:

Wat voor vergunning heeft een ondernemer nodig voor het plaatsen van een kansspelautomaat in zijn bedrijf?


Vraag 10:

Wat kan een portier in eerste instantie het beste doen als hij wordt uitgescholden?


Gratis proefexamen - score verzenden


Twijfel je over de juiste cursus?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij helpen je de juiste cursus te kiezen!
076 - 52 33 666
of stuur een e-mail naar:


Direct inschrijven
biertje