Gastvrijheid cursus

Gastvrijheid

Gastvrijheidstraining

Een tevreden gast zorgt voor mond-tot-mondreclame; de beste reclame die een bedrijf zich maar kan wensen! In de cursus Gastvrijheid wordt aan de hand van praktische voorbeelden en oefeningen eenvoudig uitgelegd hoe je medewerkers gastgerichter kunnen worden.

Doel Cursus Gastvrijheid

Het doel van de cursus Gastvrijheid is dat de cursisten zich bewust worden van hun houding en gedrag en wat de gevolgen daarvan zijn in het gastcontact. Ook leren wij de cursisten om beter met je gasten te communiceren. Wij zorgen er met de cursus Gastvrijheid voor dat personeel de zo gewenste beroepspassie uitstraalt!

Inclusief Certificaat van Deelname

Aan het einde van de cursus maak je een schriftelijke toets bestaande uit 40 meerkeuzevragen. Wanneer hier een voldoende voor is behaald, ontvang je het HSN Certificaat van Deelname.

Voor wie?

Voor alle medewerkers die contact hebben met gasten/klanten in hotels, restaurants, cafe's, catering, zorginstellingen, sportkantines en andere branches waarin gastvrijheid een grote rol speelt.

Toelatingseisen

Er is geen vooropleiding vereist.

Cursusonderwerpen

  • wat is gastvrijheid?
  • wat is gastgericht handelen?
  • het Gastvrijheidsconcept
  • non-verbale communicatie (houding)
  • inleven in en anticiperen op de gast
  • omzetgericht bedienen
  • klachtenbehandeling en probleemoplossing
  • omgaan met lastige gasten

InCompany Cursus Gastvrijheid

De Cursus Gastvrijheid is uitermate geschikt om in het eigen bedrijf te organiseren, wat al vanaf 8 personen interessant is. Kijk voor meer informatie op de pagina InCompany Cursus Gastvrijheid


Deel deze informatie met je familie, vrienden, collega('s) of medewerker(s):